Thursday, April 16, 2015

Cerita semalam dan minggu lepas

Assalamualaikum wbt

Akhirnya selesai juga part marking paper ni...usung ke hulu ke hilir.tapi tak siap2 juga berhari2. Ini bukan cara aku sebenarnya tapi entahlah nak kata x ada mood...ada aje...tapi mungkin tak fokus...marking 1 soalan main wasap...ambil satu lg lepas tu tengok video....ambil satu lagi teringat kerja lain yang urgent kena buat....ambil satu lagi ada pulak orang nak jumpa....haha banyaknya alasan.

Hari ini hari jumaat. ..hari yang best lepas ni ada 2 hari cuti yariba yariba. Minggu lepas sepatutnya cuti kat Gold Coast Sepang tapi bilik penuh...iyelah nak booking pada hari nak datang memang satu tindakan yang bijak. Aku sebenarnya suka datang hotel tu bukan sebab utama nak mandi manda  ke sebab dinner dia ke sebab jakuzi dia ke...tu semua memang best tapi yang paling best pagi2 ahad tu boleh gi pasar kemboja. Kalau dok hotel tu dokek bebonarlah...10 ke 15 minit dah sampai..pasae kemboja tu tak boleh poie lewat2 kena pergi awal.pagi baru syok.

Jadi keputusannya minggu lepas.kita bertolak dari pd. Yang aku risaukan dak aliff lah takut tak nak bangun awal2 sebab abeshuk kata paling lewat pun keluar rumah sebelun pukul 7. Amazingly hari tu aliff bangun sebelum pukul 6 pg lepas azan aje terus angkat air sembahyang lepas tu kejut aku. Perg kalau selalu kan bagus. Ni semua gara2 lps pergi Pasar Kemboja dia nak gi GM Klang nak beli mainan lego dia lah tu.

Kat Pasar Kemboja aku rembat tudung shawl...ada dekat 20 helai aku beli.  Yelah azam  baru nak pakai tudung labuh sikit tu pun lepas kena sound dengan dak Aliff. Murah gila especially bila beli banyak...abeshuk beli kemeja kotak2. 4 helai. Aliff yang paling banyak aku beli baju polo 1 kodi terus ada 6 helai kaler lain2...aku cakap ngan dia ni baju raya...pakai sampai raya ke 6...haha beli seluar pelikat...susah sikit dia ni nak beli jaket kulit pun x nak. Cantik2 aku tengok.

Lepas tu aku ke GM Klang..bagi chance aliff beli mainan aku beli mask..beli hanger tudung. ..beli detox kaki...banyak juga beli . Pendek kata berbaloi baloi...

.

No comments:

Post a Comment