Tuesday, June 16, 2015

Why me...

29 Mei 2015. Tarikh keramat keputusan kenaikan gred diketahui. Walaupun aku dah dengar org bagitau result nak keluar tapi aku sekadar dengar saja percaya tidak sebab dah banyak kali dengar tapi berita tak betul.

Tapi pagi tu memang2 betul result nak keluar. Masa tu aku minum dengan abeshuk.  Tengok wasap sana sini org dah bgtau. Berdebar sungguh. Sebenarnya aku agak confident dapat tapi x taulah kan. Sampai office ramai member2  yg mohon dah duduk kat satu komputer utk tengok result secara berkumpulan. Wah wah bersorak-sorakan nampaknya. Rupanya bersorak sebab tak dapat.

 Jabatan aku ada 5 orng yang mohon. 4 org dah tengok tapi semua gagal. So semua tunggu result dari akulah Aku menolak untuk join tengok result ramai2 sebab ada kelas short sem masa tu. Terus lari pergi kelas. Sampai kelas terus buka esis...bila  tengok aje result terus air mata jatuh berlinangan. Laju pulak tu...ko dah kenapa ni...tak dapat ke...dapat ke....entah tak boleh nak tulis pulak sedih....huhuhuhu

No comments:

Post a Comment