Tuesday, January 14, 2014

Seronoknya cuti lama

Bila 3 hari dalam minggu berkerja adalah hari cuti hmmm memang susahlah tambahan kalau hanya berkerja pada isnin dan khamis. PPD ambil keputusan utk cuti terus seminggu....puas hati tapi nanti kena ganti pulak pada 15 dan 22 feb ni. Tak suka tak suka....he...he...cuti suka ganti tak suka ye... bagus2...
 
Tapi yg tak sedapnya Aliff pula sekolah....tak pe hari isnin kita htr dia sekolah....hari khamis kita excuse me lah.
 
So kali ni weols gi Icity dan cherating ye. Aku nak gi Icity abeshuk nak gi cherating so kita pergi dua-dua tempat lah..tapi cherating tu pun last minute booking hotel sebabnya takut banjir.
 
So cerita pasal I city dulu ye. Aku actually excited nak masuk Red Carpet ngan Museum 3D.Tak dapat pergi yang kat oversea...hah dah ada kat Malaysia apa lagi pergi lah...Memang seronok dan happening....terasa kelainan percutian kali ni... Tidor kat hotel kat dalam i-city je...kecik je bilik tapi senang lah kalau nak jalan malam2. Abeshuklah yang banyak melayan Aliff nak naik tu lah nak naik ni lah...Tapi yang paling menyeramkan adalah lepas pergi red carpet boleh pulak masuk tengok wayang 5D....tiket RM10...7 minit kata budak kat kaunter tu....lepas dah masuk tu dak Aliff pulak pilih cerita Roller Coaster....masak aku dalam tu....7 minit rasa 70 minit....seram betul...terangkat-angkat kaki aku....last2 aku pejam mata je...senyap...taubat...taubat... Lupa nak bagitau masuk Red Carpet tu weols kena RM100. Tiket dewasa RM35...kanak-kanak RM30. So kat bawah ni adalah sikit gambar masa kat Red Carpet
 

No comments:

Post a Comment